reklama

Môj anjel strážny

Nikdy som neverelia tomu, že aj ja, obyčajný človek z mäsa a kostí, ktorý má toľko nedostatkov , môžem mať svojho anjela strážneho...Aby bolo jasné, nemyslím tým malého blonďatého anjelika sediaceho na obláčiku...Myslím tým skutočného anjela...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Anjela,s ktorým môžete rozprávať o všetkom, čo vás trápi, anjela, ktorý vám zotrie slzy, keď vám je tažko, ktorý, nech ste kdekoľvek, je stále s vami a stráži vás...

Aj jeď o anjeloch som mala úplne inú predstavu - boli to pre mňa akési bytosti s krídelkami - musím priznať, že predsa anjela mám...Teda anjelov...Takých skutočných anjelov...Lepších, krajších ako sú tí z rozprávok..A hlavne je živých...Z mäsa a kostí ako som ja sama...

Neveríte?...Skúste si len zavrieť oči a predstaviť všetkých svojich blízkych...Teraz si odmyslite všetko, čo vám na nich vadí a zdvojnásobte to, čo na nich milujete...A výsledok tejto rovnice?...Predsa anjeli...A vy ste mi išli tvrdiť, že anjeli nie sú?

Lenka Deveckova

Lenka Deveckova

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Studentka specialnej pedagogiky Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu