reklama

Záhadná SMS

Je pondelok, 14:36. Akurát som  sa vrátila zo skúšky, ktorú keď Pán Boh dá, tak raz možno aj urobím. Naraz mi len zvoní mobil, na jeho displeji mi zabliká farebná obáločka. Celá natešená si idem pozrieť správičku, asi mi píše moja láska, nie? Ale tak toto, ma trochu prekvapilo: neznáme číslo píše SMS, typu: Ahoj Lenka, ako žiješ, dlho sme sa nevideli, dneska som stretol tvoju mamku v meste a vravela, že cez víkend si doma, tak by som rád s tebou hodil reč ako za starých dávnych čias. Do frasa, kto mi len píše? A hlavne, odkiaľ má niekto moje úplne nové čerstvučké číslo?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Po pár minútach sa "záhada SMS" rozlúštila sama, autor sa konečne podpísal a mne pomaličky začalo dochádzať, že to mi bude písať asi bývalý. Ani sama neviem prečo, odpísala som mu, aj keď sme sa vôbec nerozišli v dobrom,že s nim rada pokecám, keď dôjdem domov.

Možno to znie bláznivo, že baba, ktorú chalan nechal a vymenil za inú je ochotná sa normálne baviť s dotyčným. Ale určite bláznivejšie bude potom znieť to, že po vyše roku, čo sme spolu vôbec nekomunikovali a pri tom sa občas vídavali v meste,som bola celkom rada, že sa konečne ozval.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neviem prečo,ale nebola by som kľudná, keby som s ním teraz nevravela a nechala všetko len tak. Aj keď na druhej strane nemám potuchy, čo mu povedať. Naposledy, čo sme spolu vraveli som mu vynadala a poslala ho do teplých krajín, vyhodila mu na oči to, že ma obral o najkrajšie roky mladosti a že zo mňa urobil hlúpu hus, lebo ja som mu verila a on ma podrazil. 

Ja už sama neviem....Som z toho úplne mimo... a to všetko dokázala spraviť so mnou len jedna SMS 

Lenka Deveckova

Lenka Deveckova

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Studentka specialnej pedagogiky Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu