reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lenka Deveckova

Lenka Deveckova

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Studentka specialnej pedagogiky Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Nemecke slniecka alebo komu patri dakujem?

Lenka Deveckova

Nemecke slniecka alebo komu patri dakujem?

Zaciatkom leta som sa vybrala na brigadu do Nemecka, mala som ist pracovat do skolky, ziskavat prax, pre svoju buducu pracu s detmi...Sice som do posledneho dna nevedela, kde budem pracovat, ci je vsetko vybavene a aj pri odchode som si nebola ista, ci sa skutocne vratim az koncom augusta, lebo nic nenaznacovalo tomu, ze ten, kto mi mal pracu vybavit to dotiahol do konca....

  • 10. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Zážitok z piatkového večera alebo zmoknuté kuriatka v akcii

Lenka Deveckova

Zážitok z piatkového večera alebo zmoknuté kuriatka v akcii

Vo štvrtok večer ma priateľ zavolal k sebe, vraj má voľnú izbu, spolubývajúci mu šiel domov, tak nech prespím u neho.V momente som súhlasila, na intráku už aj tak nemám do čoho pichnúť, všetky veci mám doma a už sa postupne odubytovávam. Večer pokračoval úplne normálne - pizza, nejaký ten seriál typu Simpsonovci a vytúžený spánok po ťažkom dni...

  • 14. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Prečo k mužom nedávajú aj návod na použitie?

Lenka Deveckova

Prečo k mužom nedávajú aj návod na použitie?

Na Vianoce som dostala od priateľa knihu s výstižným názvom: Muži  sú z Marsu, ženy z Venuše...Neviem, prečo mi ju kúpil, možno mal pocit, že táto kniha mi pomôže pochopiť zmýšľanie chlapov... Ale ani po prečítaní tej knihy nemám pocit, že chlapom rozumiem lepšie...Asi sa v mojom okolí vyskytujú exempláre ktoré nezapadajú do žiadnych šablón a škoda, že k  chlapom nedávajú aj  návod na použitie...Poznám jeden prípad, kedy by sa mi ten návod zišiel :)..

  • 3. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 115
Čakám, že mi raz niekto splní sen...

Lenka Deveckova

Čakám, že mi raz niekto splní sen...

Keď som ho stretla, netušila som, že sa do neho tak šialene zaľúbim, že konečne budem prežívať pocit neskutočného šťastia...Vyzeral ako každý iný chalan, ničím výnimočný...Len sa s ním dalo fajne pokecať a nemal stále frajerské reči..Ale inak sa od iných chalanov nejak veľmi neodlišoval...

  • 21. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Keď nie je čas

Lenka Deveckova

Keď nie je čas

Držíš ma za ruku, vravíš, že ma miluješ a pri tom pozeráš na svoje hodinky. Musíš utekať, práca nepočká. Ale čo ja?

  • 12. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
reklama
Na čo myslí baba, keď nemá na blízku svojho priateľa

Lenka Deveckova

Na čo myslí baba, keď nemá na blízku svojho priateľa

Konečne mám po troch dňoch makačky pár dní voľna...Makať 12 hodín denne, dávať do poriadku kongresky a všetko, čo v hoteli treba, dá dosť zabrať...Ale je to príjemná zmena oproti tomu, čo som robila počas školského roka...No môj Dalibor, o ktorého som sa starala mi svojim spôsobom chýba...Táto práca ma baví, ale nenapĺňa tak, ako pomáhať iným... A chýba mi toho doma viacej...Dalibor, kamoši a hlavne môj Tomáško...

  • 9. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Záhadná SMS

Lenka Deveckova

Záhadná SMS

Je pondelok, 14:36. Akurát som  sa vrátila zo skúšky, ktorú keď Pán Boh dá, tak raz možno aj urobím. Naraz mi len zvoní mobil, na jeho displeji mi zabliká farebná obáločka. Celá natešená si idem pozrieť správičku, asi mi píše moja láska, nie? Ale tak toto, ma trochu prekvapilo: neznáme číslo píše SMS, typu: Ahoj Lenka, ako žiješ, dlho sme sa nevideli, dneska som stretol tvoju mamku v meste a vravela, že cez víkend si doma, tak by som rád s tebou hodil reč ako za starých dávnych čias. Do frasa, kto mi len píše? A hlavne, odkiaľ má niekto moje úplne nové čerstvučké číslo?

  • 16. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 574x
  • 19
Keď už škola nedá pokoja

Lenka Deveckova

Keď už škola nedá pokoja

Všetko to začalo minulý týždeň, keď oficiálne začalo skúškové na našej katedre. Odvtedy chodím ako zombia,s červenými očami, večne s otvorenou knihou a stáva sa pomaličky zo mňa knihomoľ, čo spáva pri somatopatológii a v noci sa budí na príšerné sny a máta ho pocit, že aj tak nič nevie.

  • 26. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Netuzim po peniazoch, netuzim po krase..tuzim len po laske

Lenka Deveckova

Netuzim po peniazoch, netuzim po krase..tuzim len po laske

Mozno sa to niekomu moze zdat ako prazdna fraza...Mlada baba, ktora netuzi mat krasny dom, bohateho muza a slubne vyvijajucu sa karieru?...Taka predsa neexistuje, nie?..A predsa tych, co tomu neveria asi sklamem, jedine, po com v tomto zivote tuzim, je cista laska.

  • 25. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Keď pomáha len plač a objatie blízkej osoby

Lenka Deveckova

Keď pomáha len plač a objatie blízkej osoby

Častokrat sa pýtam sama seba, prečo je k niektorým ludom osud alebo žeby Boh taky krutý...Prečo mnoho detí nepozná rodičovskú lásku, prečo toľko ludí zomiera na rakovinu, prečo?...A prečo Boh dopustil, ze môj zdravotný stav sa z roka na rok zhoršuje a stále počujem menej?

  • 5. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 026x
  • 10
reklama
Keď aj chlapi plačú

Lenka Deveckova

Keď aj chlapi plačú

Bolo sobotné dopoludnie a náš trojizbový byt sa pomaličky zapĺňal známymi a priateľmi...Nikto si nechcel nechať újsť túto jedinečnú udalosť...Veď nebýva dennodenným zmykom, že....Ale veď pekne postupne...

  • 24. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
O čom rozmýšľajú dvaja študenti vyšky pri poháriku vína

Lenka Deveckova

O čom rozmýšľajú dvaja študenti vyšky pri poháriku vína

Včera večer ma zavolal kamoš ku sebe na intrák, spolubývajúci mu šli domov a jemu sa nechcelo byť večer samému a skapínať od nudy... Ta reku prečo nie, aspoň bude prča...

  • 19. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Načo je to všetko dobré?

Lenka Deveckova

Načo je to všetko dobré?

Dneska mi odpadlo pár prednášok a tak trčím za kompom v počítačovej miestnosti a zabíjam čas. Na intrák sa mi už neoplatí ísť,tak tu len sedím a bezducho klepem do klávesnice.

  • 13. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Asi nie som celkom v poriadku...

Lenka Deveckova

Asi nie som celkom v poriadku...

Dosť často si pripadám ako blázon...Zatiaľ ešte nie som v tom štádiu, že by som samu seba považovala za lietadlo, že by ma prenasledovali kadejaké príšery, ale proste deň čo deň sa viacej utvrdzujem v názore, že niečo so mnou nie je v poriadku.

  • 3. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Neviete ako zbalit ženu?

Lenka Deveckova

Neviete ako zbalit ženu?

Už vás nebaví, že sa s peknými ženami bavia vaši kamaráti, ale vy nie? Chcete jednoducho viac?...Tak sa prihláste na jeden nemenovaný kurz organizovaný jednou nemenovanou firmou a dostane všetky poznatky o tom, ako sa z vás stane profesionálny balič žien... Pekný inzerát, no nie?...

  • 19. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 25
reklama
Majstrove ruky

Lenka Deveckova

Majstrove ruky

Stála pred zrkadlom a rozmýšľala, čo na seba. Nemalo to byť nič odvážne,ale zasa nemala chuť vyzerať ako posledná chudera. Vyhrali to klasické biele šatočky s čipkou, ktoré tak dokonale ladili s jej jemnou porcelánovou pleťou a na túto príležitosť boli ako stvorené.

  • 17. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Môj anjel strážny

Lenka Deveckova

Môj anjel strážny

Nikdy som neverelia tomu, že aj ja, obyčajný človek z mäsa a kostí, ktorý má toľko nedostatkov , môžem mať svojho anjela strážneho...Aby bolo jasné, nemyslím tým malého blonďatého anjelika sediaceho na obláčiku...Myslím tým skutočného anjela...

  • 17. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Tak tomuto sa hovorí parádny darček na narodeniny

Lenka Deveckova

Tak tomuto sa hovorí parádny darček na narodeniny

O vyše mesiac bude mať moja maminka rovných päťdesiat...Už je to pár dní, čo s tatkom a bráchom rozmýšľame, čo jej kúpiť, čo by jej urobilo radosť...

  • 15. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Zase ten svätý Valentín

Lenka Deveckova

Zase ten svätý Valentín

A je to tu...Zase máme deň svätého Valentína...Zase jedna príležitost obdarovať tých, ktorých máme radi...Celkom pekný sviatok je ten Valentín...Pre mnohých..Ale ja ho moc nemusím...Mala som ho rada, kým...

  • 14. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Ako ma vedia niektorí ľudia naštvať

Lenka Deveckova

Ako ma vedia niektorí ľudia naštvať

Všetko to začalo včera..Klasicky, ako na začiatku každého semestra som pol dňa strávila robením si rozvrhu v našom geniálnom programe, ktorý keď otvoríte, máte pocit, že ste sa ocitli v informačnom stredoveku...Vyskočí vám niekoľko tabuliek a kým sa preklikáte k tomu, čo potrebujete, prichádzate o zdravý rozum...

  • 12. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
reklama
SkryťZatvoriť reklamu