reklama

Zase ten svätý Valentín

A je to tu...Zase máme deň svätého Valentína...Zase jedna príležitost obdarovať tých, ktorých máme radi...Celkom pekný sviatok je ten Valentín...Pre mnohých..Ale ja ho moc nemusím...Mala som ho rada, kým...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Kým sa nezmenil na boj obchodníkov o získanie čo najväčšieho zisku...Ale nejde len o to...Hovorí sa, že je to deň všetkých zaľúbených...Celkom pekné poslanie má ten deň svätého Valentína - urobiť radosť tomu, koho milujeme...No pre mnohých je toto jediný deň, keď si spomenú na svoje manželky, priateľky, družky...A počas roka nič..Akoby ani neboli... Česť výnimkám, ale tie môžeme spočítať na prstoch jednej ruky...Za jeden jediný deň sa mnohí chlapi snažia napraviť to, čo počas celého roka zanedbávali...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď mám predsa niekoho rada,spomeniem si na neho kedykoľvek, nie len na Valentína..Idem do obchodu, vidím niečo, čo viem, že dotyčného poteší, tak mu to kúpim...Len tak...Prečo sa my, ktorí sa máme radi nevieme obdarovať kedykoľvek?..Napríklad len preto, že je sobota?...

Celý tento Valentínsky blázinec je úplne nezmyselný..Čo mám z toho, že raz za rok mi niekto kúpi niečo pekné, keď počas celého roka si na mňa poriadne nenájde čas?...

Prečo si Valentína so všetkým, čo k nemu patrí, neurobíme každý deň?...Je predsa toľko dôvodov, za čo môžeme tomu druhému poďakovať...

Lenka Deveckova

Lenka Deveckova

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Studentka specialnej pedagogiky Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu