reklama

Netuzim po peniazoch, netuzim po krase..tuzim len po laske

Mozno sa to niekomu moze zdat ako prazdna fraza...Mlada baba, ktora netuzi mat krasny dom, bohateho muza a slubne vyvijajucu sa karieru?...Taka predsa neexistuje, nie?..A predsa tych, co tomu neveria asi sklamem, jedine, po com v tomto zivote tuzim, je cista laska.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Laska, ktora naplni moje srdce a urobi ma stastnou. Netuzim po nicom inom, len mat vedla seba cloveka, ako je moj priatel, ktory ma dokaze podrzat, ked mi je tazko a ktory ma ma rad taku, aka som - taku mierne strelenu, trochu histericku. Ktory ma ma rad vtedy, ked mam na sebe krasne saty i vtedy, ked mam na sebe vytahane teplaky...Ktory ma ma rad, ked som nasminkovana, i ked sa vedla neho zobudim strapata a nenamalovana..Ktory ma ma rad stale...

Proste tuzim mat vedla seba cloveka, ktory bude milovat moje vnutro, nie ten vonkajsi obal mojho ja, ktory po rokoch strati na krase. Pretoze ak ma ma niekto rad len pre to, ako vyzeram, bude ma mat rad aj po rokoch, ked uz nebudem mlada? Ked moja tvar zvraskavie, ked moje telo zmlandravie, ked budem chora?..Bude tu aj vtedy stat ten clovek, ktory ma mal rad za mlada?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Milovat peknych a zdravych ludi je velmi jednoduche. Ved predsa kazdy sa dokaze zamilovat do krasneho dievcata s nadhernymi dlhymi vlasmi alebo do chlapca, ktory vyzera ako z titulky nejakeho casopisu.Tazsie sa nam prijimaju ludia, ktory su niecim ini..Ktori vybocuju z normalu bud svojim vyzorom alebo zdravotnym stavom. Malokto z nas dokaze rovnako milovat krasne zdrave dieta svojich znamych, ktore je zive, stale nieco rozprava a dieta inych znamych, ktore nie je az take pekne, nie je az take zdrave a nedokaze zo seba vydat ani hlasok.

Postihnuti a nie velmi pritazlivi ludia sa nam prijimaju akosi tazsie. A pri tom su to taki isti ludia z masa a kosti, ako sme my. Len oni nemali to stastie a nebolo im dopriate narodit sa bez nejakeho postihnutia. Za to, mozno ked ich lepsie spozname, zistime, ze maju ine kvality- ze nas zivot castokrat obohacuju viacej, ako ti zdravi, krasni, mudri.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Staci len otvorit srdce a odstranit predsudky, ktore su v nas tak hlboko zakorenene a zistime, ze vsetci sme na jednej lodi. Dnes sme zdravi, stastni, krasni...Ale kde mame istotu, ze zajtra budeme taki isti???

Lenka Deveckova

Lenka Deveckova

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Studentka specialnej pedagogiky Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu