reklama

Keď už škola nedá pokoja

Všetko to začalo minulý týždeň, keď oficiálne začalo skúškové na našej katedre. Odvtedy chodím ako zombia,s červenými očami, večne s otvorenou knihou a stáva sa pomaličky zo mňa knihomoľ, čo spáva pri somatopatológii a v noci sa budí na príšerné sny a máta ho pocit, že aj tak nič nevie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Asi si to odžíva väčšina študentov,ale niekedy mám pocit, že to užhraničí s bláznovstvom. Stihnúť v priemere 12 skúšok je riadna makačkaa tak mi neostáva nič iné, len si nahádzať minimálne tri skúšky zatýždeň, nech to aspoň ako tak stihnem a nech mi ešte v rezerve ostanúopravné termíny. Proste úplne super strávený jeden mesiac života, keďnerobím vážne nič iné, len sa učím, spím, občas vyjdem do obchodu niečokúpiť, aby som nezomrela od hladu. V tomto období sa človek nestihneani poriadne naobedovať, nie to ísť si niekde posedieť s kamošmi.Teda aspoň ja nič nestíham.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neviem, ako to robia druhí, ževedia byť v pohode a stíhajú kadejaké akcie, ktorých je v Blaveneúrekom. Asi musím prestať byť taká poctivka, čo sa stále naučí celéskriptum, len nech má pokoj na duši, že urobila všetko, čo bolo v jejsilách, aby skúšky urobila čo najlepšie. 

Lenka Deveckova

Lenka Deveckova

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Studentka specialnej pedagogiky Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu