reklama

Zážitok z piatkového večera alebo zmoknuté kuriatka v akcii

Vo štvrtok večer ma priateľ zavolal k sebe, vraj má voľnú izbu, spolubývajúci mu šiel domov, tak nech prespím u neho.V momente som súhlasila, na intráku už aj tak nemám do čoho pichnúť, všetky veci mám doma a už sa postupne odubytovávam. Večer pokračoval úplne normálne - pizza, nejaký ten seriál typu Simpsonovci a vytúžený spánok po ťažkom dni...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ráno ma drahý zobudil so slovami, že je veľa hodín a že by sme mali íst k zubárovi. Čudovala som sa, prečo k zubárovi, ved nie som objednaná. Keď mi vysvetlil, že v noci nespal a stále bol hore kvôli bolestiam, ostala som úplne mimo. Veď ja som si vôbec nevšimla, ze nespí vedľa mňa :).

Vzali sme teda potrebné veci a šli ku najbližšiemu zubárovi, ktorý nám povedal, že on zuby netrhá a poslal nás na stomatochirurgiu. Vybrali sme sa teda na Račianske mýto - bolo tam veľmi veľa ľudí a keďže priateľ mal dohodnutý pohovor s klientom, povedal, že tam pôjde po pohovore. Nanešťastie pohovor sa predĺžil a on nestihol dôjst v čase ordinačných hodín. S bolesťami sa teda pobral do práce a ja tiež do tej svojej.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po práci prišiel za mnou do mojej roboty, počkali sme, kým mi padne služba a vybrali sa na Drieňovú na zubnú pohotovosť. Tomáš spočiatku, keď videl, koľko ľudí čaká v bolestiach, namietal, že on pôjde radšej na Dlhé diely ku zubárke, ale ja som ho ukecala, že keď už sme tu, tak nech mu s tým niečo urobia a nech má pokoj. Sadli sme si, čakali hodinu, dve a nakoniec sa dostal na rad. Sestrička mu dala injekciu a opäť sme spoločne čakali pred dverami. Po hodnej chvíli ho zavolala dnu, pozrel na mňa pohľadom smutného psíka a ja som hneď pochopila, že chce, aby som s ním šla do vnútra aj ja.

Pani doktorka vzala hrôzostrašne vyzerajúce náradie a začala mu trhať zuby. Po chviľke priateľa začalo triasť, museli mu otvárať okno a dvíhať nohy do hora, ja som len sedela na stoličke a modlila sa, nech sa to skončí a nemusím sa viac pozerať na to, ako človek, ktorého nadovšetko milujem trpi. Keď sme vyšli pred ordináciu, vyhŕkli mu slzy, oprel sa mi o rameno a ja som nevedela, či plače kvôli tomu, že je rád, že to má za sebou alebo od bolesti. V príšernom daždi sme ešte museli hľadať lekáreň, lebo mu predpísali antibiotiká,blúdili sme po Ružinove nevediac, kde je non-stop prevádzka lekárne. Po hodnej chvíli sme ju našli a totálne premočení sme šli taxíkom ku nemu na byt.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ľahli si do postele, spali dve hodinky a potom šli domov vlakom, keďže sme už dávnejšie mali naplánovanú cestu ku rodičom a lístky by nám prepadli. Vo vlaku som celú cestu tŕpla, či mu nepríde zle, ale chvalabohu to celkom fajne dopadlo.

Vlak nám meškal asi 20 minút, nestihli sme prípoj k priateľovi domov, tak som navrhla, nech ideme ku nám. Najedli sme sa, ľahli spať mysliac si, že potom pôjde domov. Keď sme sa zobudili, mal horúčku 39 a my sme doma nemali žiaden acylpirín, len ibalginy, ktoré mu už nezaberali. So strachom som sa vybrala ku susedom, požičala lieky a tŕpla, či mu bude lepšie.

Vtedy som si uvedomila, že sa o neho možno až prehnane bojím. Snažil sa ma upokojiť tým, že sú to len zuby a bude mu o chvíľku dobre, no keď horúčka neprechádzala a čoraz viac stúpala, začala som sa báť ešte viac a v duchu som sa modlila k tomu hore, aby mi pomohol, čo robiť. Vtedy mi napadlo, že moja mamina mi pri horúčkach dávala do ruky studené vajíčka a robila studené zábaly. Vzala som teda uterák, odprevadila priateľa do kúpeľne a strčila ho na pár minút pod vlažnú vodu dúfajuc, že mi neskolabuje. Celú noc som potom bola ako na ihlách, vkuse som sa budila, či mu niečo netreba podať, pozerala sa na to, ako spí, hladkala ho po od potu mokrom čele a dúfala, že mu bude dobre.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Okolo obeda mal horúčku okolo 38 a už mi sám povedal, že mu je celkom fajn, len nech mu dám niečo prejesť, chytil ma za ruku a povedal, že ma miluje. Takmer som sa pri tých slovách rozplakala, objala som ho a v duchu ďakovala Pánu Bohu, že mu je už lepšie a že ho mám pri sebe. Prežili sme si nepríjemné chvíle, ale na druhej strane som rada, že sme prežili aj niečo iné ako sladké romantické prechádzky a mojkanie sa pri pozeraní televízie, pretože vtedy, ked má človek ťažkosti a problémy sa ukáže, kto vás naozaj miluje a či naozaj milujete. Dúfam, že priateľovi tento dôkaz lásky postačí....

Lenka Deveckova

Lenka Deveckova

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Studentka specialnej pedagogiky Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu